Enemy.
06 December 2012 | Thursday, December 06, 2012 | 0 comments

Mana semua orang yang dulu selalu ada dengan aku? MANA KORANGGG?! Kenapa satu-satu pergi tinggalkan aku? Kenapa orang yang aku sayang sentiasa pergi tinggalkan aku? Mula-mula kenal macam biasa. Kau aku punya senior. Kau tegur aku dulu kat Myspace. Then kita rapat dah macam adik dan abang.

Aku dah lupa tarikh bila kita jadi BESTFRIENDS FOREVER. Kau jenis banyak cakap. Suka mengarut. Dulu kita selalu text, dah macam bukan bff dah. Well, nama pun bff, mesti lah rapat giler. People changed. Admit it.

Tapi sekarang, bertegur pun tak. Aku tak tahu lah mana salahnya. Dulu dekat Twitter rajin lah jugak kau tegur aku. Kau dah ada bff baru kot. Ya, takpe. Aku tak kisah. Aku tak salahkan siapa yang rampas kau dari aku. Mungkin tu kehendak kau. Kawan? Berkawan lah dengan semua. Ok, takde siapa rampas kau dari aku TT___________TT

Benda yang paling sedih bila kau buat aku macam aku TAK WUJUD. Sumpah sedih! ;'< Kita dah berkawan 3 tahun. Tapi, ini akhirnya. Aku tak sangka. Takpe lah. Mungkin ini ujian dari Allah. Aku redha. Aku still anggap kau kawan baik aku walaupun kau anggap macam aku dah tak wujud. It's okay.


OLD / NEW