Yes, you.
26 November 2012 | Monday, November 26, 2012 | 0 comments

Salam. K dah lama tak update blog. Malas punya pasal. Dengan asrama lagi. Jom mula. Dulu dah stop dah pasal love love love ni. Dah 2 tahun camtu, thanks Syed Anwar sebab pernah sayang aku dulu. Sekarang ni kita kawan kan? *langgar badan* Lol.

Sejak masuk sekolah baru ni, bertemu dengan seseorang lelaki yang berani curi hati aku. Then mula lah balik cinta cinta cinta semua ni. Ahh, I  hate it. Mula lah meroyan macam orang gila. Kat sekolah giler malu nak tegur apa semua. Kat fb je berani apa semua.

Yahhh know capital A, aku rindu semua sweet moment dengan kau sebelum kau sibuk dengan SPM. Rindu sesangat. Dulu nickname kau Oreo. Aku banyak tweet pasal Oreo kat Twitter, dan membuatkan kau ingin tahu siapa Oreo yang sebenar. Finally, kau dah tahu siapa Oreo yang sebenar. Dan lebih memeranjatkan, Oreo itu ialah kau. 

Serius talk. Aku rindu nak im dengan kau kat facebook sampai 2 3 4 pagi, aku rindu suara kau, aku rindu nak bervoice chat dengan aku. Aku rindu moment on the phone dengan kau. Aku rindukan orang yang dulunya caring pasal aku. Aku rindu dengan mainan miskol dari kau. Aku tahu kau bukann jenis mesej orang. Yeah men, aku rindu semua tu. Aku rindu pujukan manja kau. Aku rindu panggilan 'Giler' kau. Aku rindu kan orang yang suka kacau aku time tidur. AKU RINDU SEMUA TU.

Kekadang pernah terlintas di fikiran aku, kenapa aku merindui seseorang yang tak pernah merindui pasal aku? Kenapa aku mencintai orang yang langsung tak punya hati dekat kita? Kenapa aku menyeksa hati dengan penantian yang memeritkan ini? Kenapa?!

Mungkin kau tak rasa bagaimana rasa peritnya menahan seksa sebegini. Bye.


OLD / NEW