I'll let you go.
27 November 2012 | Tuesday, November 27, 2012 | 0 comments
Dear my Oreo, my capital A. Sebenarnya, serius dah penat dah bosan dah letih dengan semua ni. Kalau lah awak dapat rasa apa yang saya rasa, ia sangat memeritkan. Tak guna tunggu orang yang fully takde feeling kat kita. Serius talk, I'll let you go. If only I could delete feelings the same way I delete text messages. 

Apa guna perkataan 'I sayang you' tu dulu? TELL ME! Hmm, maybe alasan awak mungkin Spm. Yeah bebeh. I'm totally understand your condition. Tapi kenapa bila call awak, awak tak angkat call saya? Kenapa bila mesej awak tak balas mesej saya? Selalunya kalau takde kredit paling koman awak akan 'Hi, please call me back' and miskol. Tapi, sekarang saya tak tahu pun apa yang terjadi kat awak.

Mungkin awak dah bosan. Bak kata Mila, lelaki cepat bosan. Kawan saya suruh saya call awak, text goodnight setiap malam, tapi saya cakap kat dorang tak de guna buat semua tu sebab awak takkan balas mesej dan awak tak kan call saya. Betul tak? Ada kawan saya cakap, stop buat benda tu dulu, mungkin awak rimas. Tengah kusut dengan spm ke? Mungkin. Tak pe lah. Saya tak nak buat tu semua dah.

Kalau ada masalah tolong lah bagitau saya. Jangan biarkan saya macam orang bodoh tahu. Mungkin ada sesuatu yang tak kena dan awak suka pendam camtu. Okay, kalau itu yang awak suka. Saya sebenarnya gadis yang kuat, tapi itu sebelum saya kenal awak. Sekarang saya dah lemah dan hanyut dalam benda ni. BENCI. 



OLD / NEW