i Sad :(
12 March 2012 | Monday, March 12, 2012 | 0 comments

Assalamualaikum ;')
Hm, kenapa hari ni semua orang nak marah, merajuk dengan aku bagai ni? KENAPAAA?! Please la. Yang si pakcik sorang ni. Taching dengan aku pasal aku delete komen? Oh kambinggggg~ Aku nak duduk hostel balik la camni. Takde orang taching dengan aku kann~

Wuaaaaaaaaaa! Tak suka la ada yang taching, marah aku bagai. Sumpah aku tak suka! Tak sukaa! Tak sukaaa! Tak sukaaaaaaaa la weh. Mak, abah hantar adik balik hostel balik. Nurin tak suka ada life camni ;'( Rasa nak nangissssssssssssssssssssssss ;'( Tak nak on semua laman sosial dah. It makes me hurt ;(

Psst mila, ini post bukan dituju untuk ang okay :)

Okay semuaaaaaaaaaaaaaaa!
Esok Zharif kita akan cukup 5 bulan k. Sekarang Zharif dah boleh meniarap dengan sendiri n pegang botol susu dia dengan sendiri. Mak Yang tak sabaq nak tengok jarip ushukk ni, Hehehe :P

OLD / NEW