S I N G L E
02 December 2010 | Thursday, December 02, 2010 | 0 comments
yeayy (!) sudah single kembali . dan mang itu yang nurin nak . huhh ==' sikit-sikit kena tipu . KAU PIKIR AKU NI APA HA ?! bosan sangat dan tersangat . better aku hidup single . tenang je ,
itu benda alah copy kat facebook , yang terbukti mang saya dah single . sekarang bukan time untuk aku bercintan-cintan ni , btoi x opah MILA ;] ? hee ~ lagi hepi bila hidup single macam ni . tak sunyi apa langsung . kawan kan ada ? heheh.
hee ~ SASA , kawan cukup la ek ? tak payah nak pasang banyak-banyak , setia pada yang satu cukup , sian dia . punya ikhlas mencintai diri kau . kau wat dia camni pulak . dah dah , pergi sana (!) hee. bukan nak mengatal ye , tapi kepada seseorang itu :
ahahah ! biar la saya , WEE ~ tengok , nurin HAPPY kan ? :D *senyumm lebarr ,


OLD / NEW