you can do it
30 November 2010 | Tuesday, November 30, 2010 | 0 comments

salam , post ni ni tujukan khas kepada macek YANA ==' . liyana atau yana , itu dunia berblog . kamu mesti sabar sesabar yang boleh . macam-macam dugaan kalau kita sedang meng'edit' blog . sama la macam haku . ingat apa yang aku buat tu datang bergolek-golek kat aku ke ? tidak yana .

kekadang , aku pun naik runsing gak meng'edit' blog . kod ni x jumpa , tu tak jumpa . kita kena cari sendiri la . macam aku , aku suka explore blog yang ada tutorial . macam-macam ada kat situ . tidak mengapa yana oi , perlahan lahan la . Insya'Allah kamu dapat .

kamu kena reti baca kod , kalau tak langsung tak jumpa . kalau kamu pening baca tuto dorang , slow slow la , baca sampai kamu paham dan dapat benda tu . lagi satu , jangan cepat GIVE UP . kalau cepat sangat benda tu datang , maka langsung la tak jadi pape kat blog kamu tu .

macam dalam buku-buku semangat tulis :
USAHA TANGGA KEJAYAAN :D
 ingat tu ye ? usaha tangga kejayaan :) so , kamu mesti ada cita-cita . cita-cita nak bagi blog kamu tu COMEL , okayy ? sekiann .


OLD / NEW